ІНШІ ЗАХОДИ
ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ З КОУЧИНГУ
Психологічний центр "Добрий день"
Запрошуємо спеціалістів на три освітніх модулі з коучингу
Основи коучингу
Ведучий: Богдан Сербанеску (ПТСТА (о)), Румунія
Дати: за попередньою домовленістю
Тренування, наставництво, консультування: це "сучасні" слова, які вживаються постійно, але майже ніколи не усвідомлюються повністю. Що для одного є коучинг, для іншого - наставництво. Навіть більше того, існують такі «коучингові» спеціальності, як бізнес-коучинг, виконавчий коучинг, коучинг з вагітності, коучинг долі, життєвий коучинг, коучинг спільнот, крос-культуральний коучинг, коучинг розвитку, коучинг прориву – це лише декілька з них. Люди дійшли до надзвичайно стислих визначень коучингу (як «пігулка») - але такі назви не про, що не говорить нам. Усі ці невизначеності зрозумілі, оскільки коучінг з’явився лише близько 30 років тому.
Якщо Ви ніколи раніше не працювали з професійним коучем, Ви можете подумати, що їхня робота – це надати Вам усі відповіді на життєві проблеми. Насправді, тренер спрямовує Вас до власних рішень і Ви самі несете відповідальність за вжиті заходи.
Якщо Ви зрозуміли суть проблеми, Ви можете її вирішити. Якщо Ви можете назвати це, Ви можете вимагати цього. Життя та кар'єра рясніють перешкодами, і якщо Ви можете назвати перешкоди - особисті, професійні чи реляційні, це допоможе Вам визначитися та почати штурм мозку на тему, яку проблему Вам дійсно потрібно вирішити, для того щоб це менше Вам перешкоджало. Завдяки діалогу та коучінгу Ви можете зрозуміти, що це зовсім не справжня перешкода, і Ви можете рухатися вперед.
Коуч допомагає клієнту досліджувати власну модель світу за допомогою питань та мовчання (пауз), та спонукає його шукати та досліджувати варіанти. Коуч ніколи (насправді ніколи!) не пропонує власних думок чи порад, і, таким чином, відповідальність за рішення, які приймає клієнт, повністю покладається на клієнта. Коуч пропонує клієнту дещо інше, ніж досвід: нову систему поглядів, де клієнт переосмислює свою проблему та знаходить власні рішення.
У цій програмі ми розберемося з усіма проблемами (або з більшою частиною), з якими зіткнуться учасники у своїй діяльності коучів. Буде менше теорії та багато практики, що є ключовим для того, щоб навчитися правильно тренувати. Ми пройдемо всі етапи правильного коучинг-процесу, обговоривши кожну з цих трьох та навчившись з наших (та інших) помилок, щоб, врешті-решт, усі учасники змогли провести хороший коучинговий сеанс.
Структура курсу:
1. Необхідні роз'яснення
1.1. Позиціонування Вашої практики
1.2. Контракт
2. Коучингові відносини
2.1. Інструменти комунікації в коучингу
2.1.1. Як створити відносини
2.1.2. Мовчання (пауза)
2.1.3. Слухання
2.1.4. Мова тіла
2.1.5. Трансвербальне спілкування
2.1.6. Повторення останніх чи ключових слів
2.1.7. Запитання до ключових слів
2.1.8. Перевірка
2.1.9. Гумор
2.1.10. просити дозволу
2.1.11. Запрошення
2.1.12. Висловлення почуттів і сприйняття
2.1.13. Перефразовування
2.1.14. Використання зображень / метафор
3. Питання коуча
3.1. Значення питань коуча
3.2. Система поглядів клієнта
3.3. Сильні запитання
3.4. Різні типи питань
3.4.1. Прості / складні
3.4.2. Нейтральні / спрямовані
3.4.3. Відкриті / закриті
3.4.4. Активні / аналітичні
3.5. Формулювання питань
3.5.1. Клієнт повинен бути "відповідальним"
3.5.2. Клієнта потрібно поважати
3.6. Практичні запитання
3.7. Стратегічні питання
3.7.1. Ідеал
3.7.2. Магія
3.7.3. Проекція у майбутнє
3.7.4. Прогноз на майбутнє
3.7.5. Підхід «Маленькими Кроками»
3.7.6. Зворотня заява
3.8. Метод «Зміна теми»
3.8.1. Використання парадоксів
4. Висновки
Цілі:
Після закінчення модулів, слухачі:
1. Визначать переваги довгострокового мислення (стратегічного) шляхом заміни короткотермінового мислення (тактичного);
2. Знатимуть та застосовуватимуть різні методи коучінгу для ефективного вирішення проблем;
3. Знатимуть, як змусити клієнта зрозуміти власні межі мислення та застосуватимуть необхідні інструменти для їх подолання;
4. Поліпшать свої вміння та вміння клієнта в спілкуванні з іншими;
5. Сформують вміння робити конструктивне коучингове заняття;
6. Допоможуть клієнту створити, оцінити та застосувати план дій;
7. Розвинуть у клієнта здатність пропонувати конструктивні відгуки та подавати інформацію;
8. Розвинуть у клієнта здатність дійти висновку та вирішення проблеми;
9. Допоможуть клієнтові зрозуміти необхідність колоборативного підходу до членів команди, а не директивного.
Вартість одного модуля:
170 євро при передоплаті 70 євро до 1 липня 2020 року;
190 євро при передоплаті 90 євро до 25 липня 2020 року;
210 євро при оплаті з 25 липня 2020 і на самому семінарі.
УВАГА! Попередня плата не повертається. Зберігайте чек про оплату, будь ласка.
Перекласти оплату можна на карту Приватбанку: 5167 9856 6044 2245 (Яворська Анна), курс євро в день оплати, будь ласка, звертайтесь до свого одержувача.